Algemene Voorwaarden

Voordat je een behandeling bij ons boekt is het verstandig om onze algemene voorwaarden goed door te lezen!
1. Algemeen:
De algemene voorwaarden gelden voor iedere aanbieding, behandeling en transactie tussen La Bella’s en haar klant.
1.1 De medewerkers van La Bella’s zullen de behandelingen naar beste inzicht en vermogen en in overeenkomstig met de eisen van de goed vakmanschap uitvoeren.
1.2 De klant zorgt ervoor dat alle gegevens, die van belang kunnen zijn voor een goede uitvoering van de behandeling naar waarheid en tijdig aan de medewerker worden verteld om zo vast te kunnen stellen of de behandeling plaats kan vinden.
1.3 De medewerkers van La Bella’s zijn niet aansprakelijk voor schade, van welke aard dan ook, ontstaan door de klant verstrekte onjuiste en/of onvolledige informatie.
1.4 De klant dient verhindering voor een afspraak zo spoedig mogelijk, ten minste 24 uur voorafgaande aan de behandeling van te voren te melden. Bij het te laat annuleren zonder geldige reden zullen wij 50% van de geboekte behandeling in rekening brengen.
1.5 Indien een klant te laat is kan het zijn dat La Bella’s er voor kiest om de behandeling te annuleren i.v.m. een daaropvolgende geboekte afspraak. U kunt dan een nieuwe afspraak boeken.
1.6 Beide partijen hoeven zich niet aan de verplichtingen van artikel 1.4 en 1.5 te houden, indien zij gehinderd worden door overmacht.
2 Persoonsgegevens en privacy:
2.1 De klant voorziet de medewerken voorgaande aan de eerste behandeling van alle gegevens, waarvan de medewerker aangeeft dat deze noodzakelijk zijn of waarvan de cliënt redelijkerwijs behoort te begrijpen dat deze noodzakelijk zijn voor het zorgvuldig uitvoeren van de behandelingen.
2.2 de medewerker van La Bella’s neemt na het ingevulde formulier van de cliënt de persoonlijke gegevens op en verwerkt deze in haar klantenbestand.
2.3 Salon La Bella’s behandelt de vertrouwelijke gegevens van de cliënt volgens de richtlijnen in de Wet Bescherming Persoonsgegevens.
2.4 Salon La Bella’s zal gegevens van de cliënt niet verkopen of verhuren aan derden zonder schriftelijke toestemming vooraf van de cliënt.
2.5 Tijdens het formulier invullen zal de medewerker vragen om toestemming om informatie/foto’s van de behandeling te mogen plaatsen op de website en/of sociale media. Uiteraard zullen dit geen grensoverschrijdende foto’s zijn.

3 Betaling:
3.1 Salon La Bella’s vermeld alle prijzen van haar behandeling zichtbaar in de salon.
3.2 De gemelde prijzen zijn inclusief 21% btw.
3.3 Aanbiedingen in advertenties zijn geldig in de aangegeven looptijd en/of zolang de voorraad strekt.
3.4 De cliënt dient direct na afloop van de behandeling de betaling van de behandeling en eventuele producten contant of per pin te voldoen.
3.5 Alle op deze site getoonde prijzen zijn onder voorbehoud van wijzigingen en/of typefouten.

4 Aansprakelijkheid
4.1 Salon La Bella’s is niet aansprakelijk voor schade van welke aard dan ook ontstaan doordat de medewerker van Salon La Bella’s is uitgegaan van door de cliënt verstrekte onjuiste en/of onvolledige informatie over lichamelijke aandoeningen, ziekten en/of medicijngebruik.
4.2 Salon La Bella’s is niet aansprakelijk voor verlies, diefstal, of beschadiging van persoonlijke eigendommen die de cliënt heeft meegebracht naar de salon.

5 Klachten:
5.1 Indien de cliënt een klacht heeft over de behandeling of een product, dient deze klacht zo spoedig mogelijk te melden aan de medewerker van Salon La Bella’s d.m.v. een email.
5.2 Salon La Bella’s dient, tenminste binnen 2 werkdagen, adequaat te reageren op de klacht.
5.3 Indien de klacht over de behandelingen gegrond is zal Salon La Bella’s de behandeling opnieuw verrichten zoals overeengekomen. Restitutie van geld is niet mogelijk.
5.4 Indien een klacht over de producten gegrond is zal Salon La Bella’s het aankoopbedrag van de producten gedeeltelijk of volledig vergoeden.

6 Garantie:
6.1 Na een behandeling kan de huid een reactie geven. De cliënt wordt hiervan op de hoogte gebracht tijdens het invullen van het formulier.
6.2 Deze garantie vervalt indien:
– De cliënt op de hoogte is gebracht door de medewerker over het resultaat van de behandeling en de tijdsduur van het effect van de behadeling of producten.
– De klant andere producten dan door de medewerker geadviseerde producten heeft gebruikt.
– De klant de adviezen voor thuisverzorging niet heeft opgevolgd.
– De klant het advies om medische hulp te zoeken niet binnen 5 werkdagen heeft opgevolgd.
– De klant de producten niet volgens de gebruiksaanwijzing heeft gebruikt.

7 Geheimhouding:
7.1 De medewerkers van Salon La Bella’s zijn verplicht tot geheimhouding van alle vertrouwelijke informatie die de klant heeft medegedeeld tijdens de behandeling.
7.2 Informatie geldt als vertrouwelijk wanneer dit door de cliënt is verteld of als dit voortvloeit uit de aard van de informatie.

8 Beschadiging en/of diefstal:
8.1 Salon La Bella’s heeft het recht van de klant een schadevergoeding te eisen indien, de klant meubilair, apparatuur of producten beschadigd.
8.2 Salon La Bella’s meldt diefstal altijd bij de politie.

9 Gedrag:
9.1 De cliënt behoort zich in de salon te gedragen volgens algemene voorwaarden.
9.2 Indien de cliënt na herhaaldelijke waarschuwingen onbehoorlijk gedrag blijft vertonen, heeft de medewerker van Salon La Bella’s het recht de cliënt de toegang van de salon, voor dát moment en/of voor de toekomst, te weigeren zonder verdere opgaaf van redenen.
9.3 Bij Salon La Bella’s wordt gewerkt volgens de juiste hygiëne regels.
9.4 Er wordt van de cliënt verwacht dat zij zich houden aan de persoonlijke hygiëne regels van de salon.

10 Recht:
10.1 Op elke overeenkomst tussen Salon La Bella’s en de klant is het Nederlandse recht van toepassing.
10.2 De algemene voorwaarden zijn gepubliceerd op de website én op het verklaringsformulier aanwezig in de salon.
10.3 Van toepassing is steeds de laatst gepubliceerde c.q. de versie zoals die gold ten tijde van het tot stand komen van de overeenkomst.

11 Hygiëne :
11.1 Salon La Bella’s behoud het recht om ter plekke een behandeling te mogen weigeren uit te voeren als er een sterke onaangename geur aanwezig is op het te behandelende gebied zoals oksels, voeten en bikinilijn/schaamstreek. Deze behandeling zal op een nader te bepalen moment alsnog kunnen plaatsvinden, restitutie van gelden is hiervan niet mogelijk.